Części zamienne i akcesoria
Zwroty do 30 dni
Infolinia 24/7
PolskiAngielskiNiemiecki
505 055 321
Strona główna » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Zasady wysyłki towaru

Informacje dotyczące wysyłki zamówionego towaru

 

PRZESYŁKA POCZTĄ POLSKĄ:

Przy dokonaniu przedpłaty na konto:

Przesyłka do 1 kg: 15 zł

Przesyłka do 5 kg: 20 zł

 

Za pobraniem:

Przesyłka do 5 kg:  22 zł

 

 

PRZESYŁKA ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ:

Przy dokonaniu przedpłaty na konto:

Przesyłka do 30 kg: 17 zł

 

Za pobraniem:

Przesyłka do 30 kg: 22 zł

Przesyłki powyżej 30 kg: cena ustalana indywidualnie

 

DANE DO WPŁAT:

 

Elektroserw Andżelika Kolińska

62-510 Konin

ul. Poznańska 23

 

Dla wpłat w PLN:

 

ING BANK ŚLĄSKI Spółka Akcyjna

Nr konta 23 1050 1735 1000 0091 4158 4855

  

 Dla wpłat w EUR

 

ING Bank Śląski S.A.

SWIFT: INGBPLPW

PL67 1050 1735 1000 0091 4163 5764

 

 

TRANSPORT POZA GRANICE POLSKI:

Przesyłka listowa polecona na terenie Europy:

waga do 50g: 23,00 zł  / waga od 50 do 100 g: 25,00 zł / waga od 100 do 350 g: 28,00 zł / waga

od 350 do 500 g: 30,00 zł / waga od 500 do 1000 g: 45,00 zł / waga od 1000 do 2000 g: 85,00 zł

 

Przesyłka kurierska towaru do krajów UE:

Przy dokonaniu przedpłaty na konto (waga do 30 kg): 100 zł

 

 

Wystawiamy faktury ze stawką VAT 0% dla firm i podmiotów spełniających wymogi wywozu towarów poza terytorium Polski.

 

Wystawiamy faktury VAT marża na części używane

 

 

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

ZAWARTEJ ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

 

1. Dane Sprzedawcy:

ELEKTROSERW Andżelika Kolińska

62-510 KONIN

POZNAŃSKA 23

NIP 665-255-75-36

www.elektroserw.pl

biuro@elektroserw.pl

63 243 89 68

kom. 505 05 53 21

 

 

2. Dane Klienta:   podać imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres email

oraz telefon do kontaktu. Jeżeli zakupu

dokonano za pośrednictwem Allegro.pl, koniecznie należy podać nick Klienta . Brak powyższych

danych może znacznie utrudnić i opóźnić zwrot płatności.

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

 

3. Informacje o umowie: Brak wymaganych danych może znacznie utrudnić i opóźnić zwrot płatności.

3a. Data zawarcia umowy  (złożenia zamówienia):

 

...........................................................

dzień – miesiąc rok

3b. Zawarta za  pośrednictwem:

 

(wybrać jedno)

o Sklepu internetowego

o Serwisu Allegro.pl

3c. Zamawiany towar:

 

.........................................................................................................................................

3d. Wybrany sposób

 

płatności: .........................................................................................................................

 

3e. Wybrany sposób dostawy i koszt dostawy:

 

...........................................................................................................................................

3f. Data otrzymania przesyłki z zamówionym  towarem:

 

..........................................................

dzień – miesiąc rok

4. Oświadczenie Klienta:

Działając na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach

konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz. 827), niniejszym odstępuję od umowy

szczegółowo opisanej w pkt 3 lit. af

niniejszego oświadczenia, którą zawarłem

ze Sprzedającym określonym w pkt 1. Do niniejszego oświadczenia załączam

potwierdzenie transakcji (paragon, rachunek, fakturę VAT – niepotrzebne skreślić ).

Zostałem poinformowany o konieczności pokrycia kosztów dostawy i kosztów

zwrotu zamówionego towaru w wysokości przekraczającej zwykły najtańszy

sposób wysyłki zamówionego towaru i godzę się na poniesienie tych kosztów.

Zobowiązuję się do niezwłocznego zwrotu dostarczonych towarów, nie później

niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia niniejszego oświadczenia. Zobowiązuję się zwrócić dostarczone towary w stanie niepogorszonym ponad zmiany, będące

wynikiem korzystania z towarów w sposób konieczny do stwierdzenia

charakteru, cech i funkcjonowania towarów – pod rygorem odpowiedzialności

odszkodowawczej z tego tytułu.

Proszę o zwrot uiszczonej płatności na mój rachunek bankowy:

 

.............................................................................................................................................

 

……………………………………………………………………………………………….……...

 

5. Miejscowość i data:

 

............................................................

 

6. Podpis

Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres Sprzedawcy, podany w pkt 1. lub na adres emailSprzedawcy,

określony w Regulaminie.

………………………………………………………………..

 
 
    
 

 


Przejdź do strony głównej