Części zamienne i akcesoria
Zwroty do 30 dni
Infolinia 24/7
PolskiAngielskiNiemiecki
505 055 321
Strona główna » Płatności

Płatności

Informacje dotyczące płatności za zakupy w sklepie.
 
Proces zakładania konta można rozpocząć na kilka  sposobów:

1. Pierwszy to kliknięcie w tekst znajdujący się po prawej stronie „Zaloguj się lub zarejestruj”.
Następnie utworzenie konta. Jeżeli jesteś nowym klientem musisz wprowadzić swoje dane niezbędne do rejestracji (dane adresowe, telefon).
2. Drugi to przejście do rejestracji prosto z koszyka. Będąc w koszyku mając już wybrane przez siebie towary możesz kliknąć na przycisk „Do kasy”. Następnie wybieramy rodzaj przesyłki i formę płatności i klikamy przycisk „Do kasy”. Jeżeli jesteś nowym klientem musisz wprowadzić swoje dane niezbędne do rejestracji oraz dane adresowe, jeśli natomiast posiadasz już konto w naszym sklepie wystarczy się tylko zalogować wpisując adres email i hasło.

W przypadku pierwszego sposobu złożenie zamówienia odbywa się identycznie jak w sposobie drugim tylko bez etapu rejestracji klienta.
 
Lub inne metody:
 
 
 Wysyłając e:mail z informacją czym Państwo są zainteresowani na adres info@elektroserw.pl
 
 
 
Telefonicznie pod nr telefonów :
505055321
632438968
505055321
 
Ewentualnie przez wysłanie fax-u pod nr
 
632438600
 
 
 
 
 
 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

ZAWARTEJ ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

 

1. Dane Sprzedawcy:

ELEKTROSERW Andżelika Kolińska

62-510 KONIN

POZNAŃSKA 23

NIP 665-255-75-36

www.elektroserw.pl

biuro@elektroserw.pl

63 243 89 68

kom. 505 05 53 21

 

 

2. Dane Klienta:   podać imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres email

oraz telefon do kontaktu. Jeżeli zakupu

dokonano za pośrednictwem Allegro.pl, koniecznie należy podać nick Klienta . Brak powyższych

danych może znacznie utrudnić i opóźnić zwrot płatności.

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

 

3. Informacje o umowie: Brak wymaganych danych może znacznie utrudnić i opóźnić zwrot płatności.

3a. Data zawarcia umowy  (złożenia zamówienia):

 

...........................................................

dzień – miesiąc rok

3b. Zawarta za  pośrednictwem:

 

(wybrać jedno)

o Sklepu internetowego

o Serwisu Allegro.pl

3c. Zamawiany towar:

 

.........................................................................................................................................

3d. Wybrany sposób

 

płatności: .........................................................................................................................

 

3e. Wybrany sposób dostawy i koszt dostawy:

 

...........................................................................................................................................

3f. Data otrzymania przesyłki z zamówionym  towarem:

 

..........................................................

dzień – miesiąc rok

4. Oświadczenie Klienta:

Działając na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach

konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz. 827), niniejszym odstępuję od umowy

szczegółowo opisanej w pkt 3 lit. af

niniejszego oświadczenia, którą zawarłem

ze Sprzedającym określonym w pkt 1. Do niniejszego oświadczenia załączam

potwierdzenie transakcji (paragon, rachunek, fakturę VAT – niepotrzebne skreślić ).

Zostałem poinformowany o konieczności pokrycia kosztów dostawy i kosztów

zwrotu zamówionego towaru w wysokości przekraczającej zwykły najtańszy

sposób wysyłki zamówionego towaru i godzę się na poniesienie tych kosztów.

Zobowiązuję się do niezwłocznego zwrotu dostarczonych towarów, nie później

niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia niniejszego oświadczenia. Zobowiązuję się zwrócić dostarczone towary w stanie niepogorszonym ponad zmiany, będące

wynikiem korzystania z towarów w sposób konieczny do stwierdzenia

charakteru, cech i funkcjonowania towarów – pod rygorem odpowiedzialności

odszkodowawczej z tego tytułu.

Proszę o zwrot uiszczonej płatności na mój rachunek bankowy:

 

.............................................................................................................................................

 

……………………………………………………………………………………………….……...

 

5. Miejscowość i data:

 

............................................................

 

6. Podpis

Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres Sprzedawcy, podany w pkt 1. lub na adres emailSprzedawcy,

określony w Regulaminie.

………………………………………………………………..

 
 

 


Przejdź do strony głównej